Rendelési feltételek:

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Ezen dokumentum tartalmazza adatkezelési irányelveinket és adatkezelési nyilatkozatunkat is.

360akadémia Webshop Általános Szerződési Feltételek

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  1. Üzemeltetői adatok, információk
  2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  3. A kínált termékek kategória besorolása
  4. Rendelési információk ismertetése
  5. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  6. Rendelés lépéseinek bemutatása
  7. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  8. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  9. Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
  12. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
  13. Adatkezelési nyilatkozat
  14. Jogorvoslati lehetőségek
  15. Egyéb rendelkezések, információk
  16. Elállási/felmondási nyilatkozatminta
  17. Útmutató az elállási/felmondási mintatájékoztató kitöltéséhez

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az 360akademia.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: Tactical World Bt.
  • Székhely: 2000 Szentendre, Kadarka utca 59.
  • Telephely – üzlet cím: 1072 Budapest, Rózsa utca 47.
  • Panaszkezelés cím: 1072 Budapest, Rózsa utca 47.
  • Adószám: 24473101-2-13
  • Cégjegyzék szám: 13-06-013427
  • Elektronikus levelezési cím: robert@360shop.hu
  • Telefonos elérhetőség:  06-1-787-7179
  • Számlaszám: 101038740110904300000004
    IBAN HU20 10103874-01109043-00000004
    SWIFT: BUDA HU HB
    BUDAPEST BANK
  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Pest Megyei Cégbíróság
  • Webáruház domain: http://360akademia.hu/

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: 06209378390

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Termékkörünk: egészséggel, sporttal és szabadidővel kapcsolatos szemináriumok, valamint szakmai képzések. A képzések esetén a részvételhez szükséges jegyeket a webáruházunkban lehet megvásárolni.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A kosárba rakott terméket a termék melletti “x” gombra kattintva törölheti. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra.
  3. A “Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomása után a Pénztár oldalon a szállítási/fizetési módot tudja kiválasztani.
  4. Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni.
  5. Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.
  6. Az adatok megadását követően a “Vásárlás elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni vásárlását, előtte azonban még egyszer ellenőrizze a megadott adatokat! A vásárlás elküldését követen ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a vásárlás adatait.
  7. A vásárlás elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.
  8. A beérkezett vásárlását emailen minden esetben visszaigazoljuk!

Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

  • A vásárlás díjának fizetésének módja

A fizetendő végösszeg a vásárlás összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát elektronikusan küldjük a vásárláskor megadott email címre.

A kosár értékét előre kell kiegyenlíteni, banki átutalással, vagy bankkártyás fizetéssel, a Borgun rendszerén keresztül.

4. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10:00 történik 18:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. (bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)
  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető (360shop) telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.
  • Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: MasterCard, Visa

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

 

7. Postai szállítással kapcsolatos információk

Módosítsd az itt leírtakat a postai szállítással kapcsolatos információid szerint!

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

  • Képzések lemondási feltételeiA 360kadémia képzésekre (instruktorképzésekre, szemináriumokra és workshopokra) vásárolt jegyek esetében a fentiek kiegészülnek a következőkkel a képzések jellegére, összeállításának és az arra való felkészülésnek a költségeire tekintettel.
    1. 360akadémia képzésein való részvétel lemondási feltételei
      • lemondás a képzés kezdete előtt legalább 60 nappal: a befizetett összeget 5.000.- Ft kezelési költség levonásával visszatérítjük
      • lemondás a képzés kezdete előtt 30-59 nappal: a befizetett összeg 50%-át visszatérítjük
      • lemondás a képzés kezdete előtt 30 napon belül: nincs mód a befizetett összeg visszafizetésének igénylésére, elállási/felmondási jog a fogyasztót nem illeti meg ezen időszakon belül.

      A megvásárolt jegy 3 nappal a képzés kezdete előtti időpontig szabadon átruházható (elajándékozható), a vásárlást visszaigazoló emailben található link segítségével, melyről a képzés oktatóját vagy szervezőjét írásban tájékoztatni szükséges.

 

 

8. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

9. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

10. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja Lakatos Péter általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.